2012. február 10., péntek

OBD II CAN BUS AUTÓDIAGNOSZTIKA - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

NEM TARTOM KÉSZLETEN, AZ ELŐRE UTALÁSTÓL SZÁMÍTVA KB 2 HÉT MIRE MEGKAPJA A VEVŐ A TERMÉKET!!
a postaköltség 1000 ft vatera futárral
Vadonatúj EOBD / OBDII AUTO SZKENNER INTERFACE v1. 4 
Támogatja az összes OBD2 csatlakozóval felszerelt autót!  
Új firmwareverzió v1. 4 
Nagy átviteli sebesség 38400!
Multi-protokoll támogatás:
SAE J1850 PWM (41, 6 kBaud)
SAE J1850 VPW (10, 4 kBaud)
ISO 9141-2 (5 baud init, 10, 4 kBaud)
ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10, 4 kBaud)
ISO 14230-4 KWP (gyors init, 10, 4 kBaud)
ISO 15765-4 CAN (11 bites azonosító, 500 kBaud)
ISO 15765-4 CAN (29 bites azonosító, 500 kBaud)
ISO 15765-4 CAN (11 bites azonosító, 250 kBaud)
ISO 15765-4 CAN (29 bites azonosító, 250 kBaud)
SAE J1939
Jármű Lefedettség:
Működik az összes OBD2 járművel (1996-től az USA-ban) és EOBDjárművek(benzinüzemű gépkocsik 2001 és dízelüzemű autók 2003/2004 Európában)
Tájékoztatásul közöljük:
Az Ön járművének OBDII kompatibilisnek kell lennie egy 16-pin DLC (Data Link Connector) a kötőjel és a jármű-kibocsátás ellenőrzésére szolgáló információk címkén fel kell tüntetni, hogy a jármű OBD II kompatibilis.
Alfa Romeo / Audi / Bentley / BMW / Cadillac / Chevrolet / Chrysler / Citroen / Daewoo / Fiat / Ford / GM / Honda / Hyundai / Isuzu / Jaguar / Jeep / Kia / Land Rover / Lexus / Mazda / Mercury / Mini / Nissan / Mitsubishi / Opel / Peugeot / Porsche / Renault / Rover / Saab / Seat / Skoda / Toyota / Vauxhall / Volvo / VW
Mellékelt szoftverek:
EasyOBDII V2. 2 (Szabad)
OBD2Spy (Demo Version)
ScanMaster ELM-(Demo Version)
wOBDCRAZY (Demo Version)
Ez a hardver megy sok más szoftverrel is!   
Mi is az OBDII ?
 
OBD (On Board Diagnosis) fedélzeti diagnosztikát az USA-ban vezettek be az 1988-as
modellévtől kötelezően.
A műszaki előírásokat a SAE (Society of Automobile Engineers)
szabványok tartalmazzák.
Az OBD-I szerint ellenőrizni kell az emissziókorlátozó azon rendszereit melyek a központi vezérléssel kapcsolatban állnak.
A keletkező hibák kijelzéséhez a műszerfalon elhelyezett MIL (Malfunction Indicator Light) lámpát helyeznek el.
A keletkezett hibát villogókódokkal vagy arra alkalmas kiolvasóval ( interfész ) lehet
meghatározni.
Az európai autógyártók részre az előírásokat az ISO (International Organization for Standardization) szabályozza. Alapnorma az ISO 9141, mely tartalmazza pl.: a diagnosztikai csatlakozó adatait, valamint a diagnosztika műszer adatait (csatlakozási paramé-terek, protokoll, adatforgalom jellemzői).
 
Az OBD-I szabványt 1994-ben felváltotta az OBDII.
USA-ban készült gépjárműveknél 1996-tol kötelező az OBD2.
Európában az Otto motoros gépjárműveknél 2001-től a dízel üzemű autóknál 2003-tól és a
teherautóknál 2005-től kötelező az OBD II szabvány használata.
A hibakódok kiolvasása csak arra alkalmas rendszerteszterrel ( Generic Scantool ) lehetséges.
A diagnosztika csatlakozó szabványát es lábkiosztását a SAE J1962 ajánlás tartalmazza.
Az ajánlás tartalmát az ISO 9141-2 szabvány változatlanul átveszi(CARB-ISO csatlakozó).
Az OBD2 csatlakozón kiolvasott hibakódok ( DTC ) paraméterei es értékei minden járműnél
azonos jelentéssel bírnak, de a hibakódok kiolvasásához használt adat protokoll gyártok
szerint különbözhet.
GM járművek a SAE J1850 VPW (Variable Pulse Widht Modulation), Ford a SAE J1850 PWM ( Pulse Widht Modulation ), európai es ázsiai autók általában az ISO 9141 szabvány protokollt használják a hibakód kiolvasásához.
FONTOS! Attól, hogy az autó szabványos OBD2 csatlakozóval rendelkezik, meg nem feltétlenül jelenti, hogy az autó rendelkezik is az OBD2 elérhetőséggel.
Ez minden esetben az autó vezérlőegységén múlik!



Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-29 06:42
. OBD II CAN BUS AUTÓDIAGNOSZTIKA - Jelenlegi ára: 8 000 Ft