2012. március 7., szerda

Estée Lauder Sensuous Noir 50ml EREDETI! - Jelenlegi ára: 14 500 Ft

Köszöntelek az aukciómon!
Születésnapomra kaptam ezt a parfümöt, egyszer kipróbáltam, de fáj tőle a fejem és nem is igazán tetszik az illata, így inkább eladnám. A parfüm teljesen tele van, egyetlen egyszer fújtam belőle, amikor megkaptam, azóta a fürdőszoba polcon lakik.... Doboza ép, üvege szintén. Eredeti termék! Douglasban vásárolták szeptemberben.
Alkuképes vagyok! Csere nem érdekel!
Köszönöm, hogy benéztél!
Estee Lauder
Sensuous Noir Eau De Parfüm spray 50ml/1. 7oz
Egy virágos illat a modern nőknek
Érzéki, magával ragadó és érzelmes
A rózsa és a jázmin jellegzetes fás, virágos jegyeit tartalmazza
Keverve a benzoin, a méz, a vanília és a borostyán finom aromáival
Fejjegyei a lila rózsa, a jázmin, a rózsa olaj, a fekete bors és a fűszerek
Meleg fás szívjegyei innovatív lenyomat technológiával kifejlesztettek
Alapjegyei a benzoin, a borostyán, a lágy vanília és a borostyán
Bármilyen alkalomra ideális
Bolti ára 17. 000. -Ft fölött!



Jelenlegi ára: 14 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-12 08:33
. Estée Lauder Sensuous Noir 50ml EREDETI! - Jelenlegi ára: 14 500 Ft